Monday, August 10, 2009

Salam Sejahtera

Blog ini dibuat bagi membantu para ibubapa yg kurang berkemampuan dari segi kewangan tetapi bersungguh-sungguh mahu melihat anak-anak mampu berbahasa inggeris dengan baik. Kami di geviangenius memahami bahawa pada masa kini, wang memainkan peranan paling besar didalam menentukan tarap pendidikan untuk si anak. mahu menghantar anak-anak ke kelas tuisyen sudah tentu memerlukan wang yang banyak. para ibubapa harus juga memikirkan tentang kos-kos lain seperti tambang bas ataupun minyak petrol kenderaan. semuanya bergantung kepada sumber kewangan anda bukan.
Jangan risau. dengan berbekalkan kos yg murah, kami masih mampu membantu anda.
salam ceria. Sekian.

6 comments:

  1. segala pertanyaan, e-mel kan kepada kami di geviangenius@gmail.com.

    ReplyDelete
  2. leh tnya skit. free tu yg camana. ajar sampai pandai ke?

    ReplyDelete
  3. salam ceria. katanya percuma. boleh terangkan saya sejelas-jelasnya. ini emel saya azlinaibrahim@rocketmail.com

    ReplyDelete
  4. Hai mestikaku n Azlina. kami cuma memperkenalkan anda bagaimana mendapatkan kaedah paling mudah, murah dan berkesan. bukan menjadi guru kpada anak anda kerana anda sendiri adalah pembimbingnya. kami tidak mengenakan apa-apa bayarn. sekadar membantu sesama kita. tetapi kos penyediaan bahan dan kaedah anda para ibubapa kena menanggungnya sendiri. jangan susah hati kerana ianya adalah murah, mudah dan berkesan !

    ReplyDelete
  5. kepada para ibubapa, ramai yg masih berpendapat bahawa kami adalah pengajar bahasa inggeris berbayar. anda sebenarnya silap kerana kami adalah sekumpulan individu yg hanya berkongsi kaedah paling murah,mudah tetapi berkesan bagaimana mahu menjadikan anak anda mahir atau mampu berbahasa inggeris. dan kami rela melakukan ini secara PERCUMA sahaja. jadi apa tunggu lagi, anda sebenarnya adalah ibubapa yg bertuah sekali mendapat perkhidmatan percuma sebegini.TERIMA KASIH

    ReplyDelete
  6. Pm saya
    Nie email
    Ajinoriki@yahoo.com

    ReplyDelete