Thursday, November 26, 2009

Sila Ambil Perhatian !

Salam Ceria,

Tahukah anda, sebenarnya terdapat beberapa kaedah paling murah dan mudah tetapi berkesan didalam menjadikan anak-anak mampu 'bermula dan membiasakan diri' bertutur bahasa inggeris. sebagai contoh SIARAN TV BERBAYAR anda. membayar sehingga hampir ke angka tiga tetapi hanya hiburan dan berita meninggalkan kesan kepada anda dan anak-anak anda. tetapi sekiranya anda mampu mengexpolitasikannya, anak-anak anda akan mendapat keuntungan paling bernilai didalam diri mereka. bukan anak-anak sahaja, anda juga menerima tempiasnya. selain itu banyak lagi sumber-sumber yang sudah tersedia atau anda sendiri yang telah menyediakanya, tetapi anda tidak sedar akan kelebihan-kelebihan 'tersembunyi' tersebut.


hubungilah kami untuk mengetahui selanjutnya tentang kaedah berguna ini. semuanya hanyalah percuma kerana kami diGevianGenius hanya ingin membantu anda.

Tetapi harus diingat, oleh kerana ianya hanya percuma, kami hanya ingin membantu para ibubapa yang hanya berpendapatan kurang atau sederhana sahaja dan ingin melihat anak-anak mampu menguasai bahasa inggeris sehingga mampu bersaing di dunia global yang serba mencabar ini. kami di GevianGenius juga beranggapan bahawa bantuan yang kami berikan ini bukanlah kerja amal. kami hanya membantu setakat yang termampu dan anda adalah 'guru'nya. Berjaya atau tidak andalah yang menentukannya. Laughing

ada satu syarat lagi, bagi mereka yang berminat untuk tujuan 'komersil', adalah tidak dilayan sama sekali.

sekian, jumpa lagi.



GevianGenius.

1 comment:

  1. para ibubapa yang dihormati, oleh kerana banyak kaedah yang kami berikan kepada anda adalah percuma, ramai diluar sana yang mengambil kesempatan dengan meng'copy' dan menjadikan kaedah-kaedah tersebut sebagai bahan 'komersial' dan mengaut keuntungan semata-mata. sebagai alternatif lain, anda boleh mengirimkan soalan atau komen kepada kami di geviangenius@gmail.com dan ianya adalah lebih privasi. terima kasih.

    ReplyDelete